Fractured Light - Recenzie

Vreau sa spun inca din primele randuri ca ador cartea asta, poate exista posibilitatea sa apara si pe la noi, cine stie, dar pana atunci sa-i dam bice la recenzie. Cum sa incep, pai zic in primul rand sa va prezint personajele. Llona este personajul principal, are numai 17 ani si este o fiinta a luminii, supranumita Aura. Mai sunt si personajele secundare, printre care se numara Matt, care infiinteaza un club de lectura,apoi este Christian, si May prietena cea mai buna. Mai exista si matusa Sophie si sa nu uitam de profesorul de matematica, mr. Steele, de care Llona este fascinata.

Dupa ce mama ei este ucisa de catre Vykens (vampiri) si tatal sau moare tragic, Llona se muta impreuna cu unchiul sau Jake. Desi la inceput Llona nu prea este prea bagata in seama, ea intra intr-un club de lectura alaturi de Matt, il cunoaste pe Christian de care se indragosteste nebuneste si viata ei pare sa fie pe drumul cel bun, numai ca sunt mici probleme, vampirul care a ucis-o pe mama ei, a venit dupa ea.

Incep sa se intample lucruri destul de ciudate, pantoful unei femei ucise cu o noapte inainte este gasit in fata casei ei, alta situatie cand isi gaseste masina plina de sange in parcarea scolii, toate aceste lucruri facand povestea, sa-i zicem mai plina de suspans. Desi incearca sa nu ia in considerare aceste lucruri, totusi ele sunt un semn.

Fiind o fiinta a luminii, Llona beneficiaza de o energie absoluta in serile cu luna plina, acest lucru facand-o foarte puternica. In mijlocul unei petreceri Llona cade in apa inghetata, pentru cateva clipe pierdandu-si cunostiinta, fiind intr-o stare de coma, ea este salvata de catre Christian si mr. Steele. Dupa acest incident, Llona afla ca sunt anumite lucruri pe care nu le stie, si anume Christian este ingerul ei pazitor, menit sa o fereasca de Vykens. Lucrurile incep sa devina mai periculoase, este vizitata de Vykens acasa aproape in fiecare noapte, si nu se simte in siguranta.

Ajutata de Christian, Llona invata sa-si foloseasca puterile Luminii si totodata reuseste sa il omoare pe Vyken, care guess what, era profesorul de matemtica! Povestea este mult mai plina de suspans, as fi vrut sa va povestesc tot dar nu pot... In final cartea se termina cu Llona si May, prietena cea mai buna care se dovedeste a fi o fiinta a focului.

Cele doua se vor duce impreuna la Academia Lucent din New York unde vor invata alaturi de alte fiinte ale luminii si ale focului, si Llona va fi impreuna cu Christian, in ciuda tuturor regulilor impuse de academie. De-abia astept si volumul doi, imaginati-va, o scoala de fete cu puteri, in mijlocul orasului New York!
Fractured Light - Recenzie Fractured Light - Recenzie Reviewed by Centrul de Stiri on 03:58 Rating: 5